لاک‌پشت های نینجا بـه شبکه نـهال مـی آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا، احسان در شبکه نهال فصل جدید مجموعه پویـانمایی لاک‌پشتهای نینجا از شنبه سوم تیر ماه هر روز راس ساعت هجده درون شبکه نـهال تقدیم کوکان ایرانی مـی شود.


فصل سه و چهار مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا جمعا درون نود و چهار قسمت بیست و یک دقیقه ای بـه سفارش شبکه کودک سیما درون استودیو ایما و با مدیریت دوبلاژ سعید شیخ زاده و با نظارت محتوایی استاد محمدرضا سرشار دوبله شده است.

لاک‌پشت‌های نینجا یک پویـانمایی دو بعدی تولید ایـالات متحده آمریکا درون سال 2003 و تحت عنوان اصلی Teenage Mutant Ninja Turtles مـی باشد.

در این مجموعه پویـانمایی چهار لاک پشت برادر شخصیت های اصلی داستان هستند کـه نام آن ها عبارتند از لئوناردو، مایکل آنجلو، داناتلو و رافائل. احسان در شبکه نهال استاد آن ها اسپلینتر یک موش هست که هنرهای رزمـی را از استاد یـا صاحب خود کـه یکی از معروف ترین هنرمندان رزمـی درون ژاپن بود با نگاه بـه او و تقلید حرکات وی یـاد گرفته بود.
در این سری لئوناردو اغلب با رافائل مشکل دارد ، مایکل آنجلو بسیـار وسواسی هست و دوناتلو با تلاش بیشتری بـه اختراعات خود مـی پردازد. احسان در شبکه نهال این سریـال را داستانـهایی از آبراههای زیر زمـینی که تا شـهر نیویورک ، مناطق روستایی انگلستان ، فضا ، آینده و ... با موضوع همچنین ماموریتهایی کـه علیـه تبهکاران به منظور لاکپشتهای نینجا رقم خواهد خورد، تشکیل مـی دهد و در مجموع یک انیمـیشن سریـالی کمدی اکشن را بـه نمایش مـی گذارد .

لازم بـه ذکر هست مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا بـه دلیل برخورداری از محتوای اکشن به منظور کودکان زیر ده سال مناسب نیست و به همـین دلیل با علایم هشداردهنده محدودیت سنی روی آنتن شبکه نـهال مـیرود.

: احسان در شبکه نهال




[فصل جدید انیمـیشن محبوب کودکان درون شبکه نـهال احسان در شبکه نهال]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 03 Jul 2018 16:15:00 +0000